Moja przesyłka została zweryfikowana i doliczona została dopłata
Przewoźnik Pocztex może zweryfikować przesyłkę co do jej wagi, wymiarów lub kształtu, jeśli nie są one zgodne z wytycznymi odnośnie sposobu pakowania lub nie zostały wykupione odpowiednie usługi dodatkowe.
Koszt weryfikacji ustalany jest na podstawie cennika znajdującego się w stosownej zakładce na stronie głównej serwisu PTAKI KURIEREM.
Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją odnośnie zapakowania przesyłki, którą znaleźć można w poradniku znajdującym się na stronie głównej serwisu PTAKI KURIEREM.
Jeśli weryfikacja przesyłki nastąpiła niesłusznie z powodu nieuczciwości lub pomyłki ze strony pracownika Poczty to należy niezwłocznie udać się do placówki Poczty Polskiej, która odpowiadała za przyjęcie paczki i wprowadzenie jej do systemu, w celu wyjaśnienia kwestii weryfikacji. Jeśli urzędnik nie będzie w stanie uargumentować na jakiej podstawie zweryfikował przesyłkę co do jej wagi, wymiarów lub kształtu to należy zażądać na piśmie krótkiej wzmianki o pomyłce przy wprowadzaniu przesyłki do systemu Poczty. W dokumencie musi zostać także zawarty numer listu przewozowego zweryfikowanej paczki oraz pieczątka wraz z podpisem pracownika Poczty. Skan uzyskanego dokumentu należy przesłać na adres e-mail wysylaj@ptakikurierem.pl . Wówczas złożona zostanie przez nas reklamacja do przewoźnika z prośbą o zwrot środków za niesłusznie zweryfikowaną przesyłkę. Czas rozpatrzenia reklamacji w przypadku weryfikacji paczki wynosi 90 dni.