Moja przesyłka została zagubiona
Jeśli po upływie kilku dni, licząc od dnia odbioru przesyłki od nadawcy przez kuriera, nie nastąpiło jej doręczenie lub przesyłka ta nie została zwrócona z powrotem do nadawcy to istnieje spore prawdopodobieństwo, że paczka mogła zostać "zgubiona" przez przewoźnika na jakimś etapie transportu. Najczęściej spowodowane jest to odklejeniem się listu przewozowego od paczki, a w przypadku transportu ptaków może dojść także do wydostania się zwierząt poza opakowanie, co spowodowane jest często nieodpowiednim zapakowaniem ptaków. W tego typu sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 796584789 lub o kontakt drogą mailową na skrzynkę wysylaj@ptakikurierem.pl - należy przy tym podać powód interwencji, a także numer listu przewozowego. Wówczas zostanie przez nas wysłana do przewoźnika prośba o pilne odszukanie przesyłki i jej doręczenie do odbiorcy lub zwrot do nadawcy. Jeżeli po upływie siedmiu dni przewoźnikowi nie uda się odszukać transportowanej paczki to konieczne będzie złożenie reklamacji na zagubioną przesyłkę.