Kurier zażądał od odbiorcy dodatkowej opłaty
Czasami dochodzi do sytuacji, kiedy kurier doręczający przesyłkę zażąda od odbiorcy dodatkowej opłaty, w przypadku wysyłki ptaków wynoszącej ok. 40-70 zł. Takie zdarzenie ma miejsce wtedy, kiedy pracownik poczty w urzędzie nadawczym błędnie wprowadzi zlecenie do systemu Poczty. W takim przypadku najlepiej poprosić odbiorcę, aby zdecydował się uiścić dodatkową opłatę, szczególnie wtedy, kiedy w przesyłce znajdują się ptaki. Aby uzyskać zwrot niesłusznie naliczonych środków należy wysłać informację o zdarzeniu na nasz adres e-mail wysylaj@ptakikurierem.pl podając przy tym numer listu przewozowego i wysokość dodatkowej opłaty. Wówczas wysłana zostanie przez nas interwencja do przewoźnika w celu skorygowania błędnie nadanego zlecenia w systemie Poczty. W ciągu 7 dni odbiorca otrzyma zwrot pieniędzy w gotówce, które zostaną mu dostarczone przez listonosza.